Let op Cookies worden op deze website gebruikt voor de beste gebruikerservaring. Indien u verder gaat, gaat u akkoord met het ontvangen van cookies van deze website. Verder

Klachtenprocedure

Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers, u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze webshop, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u uw ongenoegen kenbaar maken aan de afdeling Klachtenafhandeling.

Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?

U kunt uw klacht indienen door het online contactformulier in te vullen, ons een email te sturen of telefonisch contact op te nemen.

Tevens kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:
Foto Rembrandt

Ter attentie van afdeling Klachtenafhandeling
Bredabaan 747
2170 Merksem-Antwerpen
03/6466217

U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.:

Uw klacht wordt in behandeling genomen indien:

  • U bij ons een bestelling heeft gedaan;
  • Uw naam/adres/woonplaats vermeld staat;
  • U de klacht binnen een tijdsbestek van 2 maanden bij ons heeft gemeld. Als klant zijnde heeft u de plicht om binnen 2 maanden een defect o.i.d. te melden.

Van wie en wanneer verneemt u de uitspraak? Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 2 weken verstrijken voor u de uitspraak over uw klacht heeft ontvangen. U ontvangt een reactie van het hoofd van de afdeling Klachtenafhandeling.

Als u het niet eens bent met de reactie van het hoofd van de afdeling Klachtenafhandeling, kunt u overwegen uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie.